fb

Mar 19, 2013

Al Quran Digital Termurah di pasaran


Al Quran Digital Termurah di pasaran
DAPATKAN DENGAN HARGA PROMOSI SEKARANG!! 

Lebih jelas : Klik sini

Sipnopsis:  The Quran Read Pen adalah pen elektronik yang apabila disentuh di mana-mana surah yang terdapat di dalam al quran yang disediakan, maka pen itu akan membacanya. disertakan sekali Kitab Al Quran yang lengkap 30 juzuk. Tidak perlu bimbang atau risau akan masalah penggunaanya kerana pen ini amatlah mudah digunakan kerana hanya perlu meletakkan pen tersebut di mana-mana surah,maka pen ini akan membacanya secara automatik.

Definisi: AL-QURAN READ PEN ialah pen yang BOLEH MEMBACA AL-QURAN tetapi ia tidak boleh menulis. Apabila read pen ini disentuh pada mana-mana Ayat Al-Quran atau pada mana-mana Surah, maka pen tersebut akan membacanya. Ayat-ayat Al-Quran dibaca oleh beberapa orang Qari terkenal dari Masjidil Haram seperti Sheikh Saad Al-Ghamidy Sheikh Misyari Rashid Sheikh Abdul Rahman As Sudais Sheikh Abdul Al-Matrud Dan lain-lain

Kenapakah kita harus memiliki AL-QURAN READ PEN?
1. ReadPen mempunyai keistimewaan membaca ayat per ayat dan surah per surah. Sentuh saja mata pen pada mana-mana Ayat atau Surah, pen ini akan mengeluarkan bacaan mengkut Qari mana yang kita pilih.
2. Tidak tahu atau kurang faham membaca Al-Quran tidak lagi menjadi alasan untuk kita malas membaca dan mempelajari nya, kerana kita boleh mempelajarinya dari bacaan yang di baca oleh Qari-qari yang dipilih.
3. Al-Quran lengkap 114 surah / 30 juz.
4. ReadPen juga berfungsi sebagai MP3 untuk memainkan lagu-lagu seperti nashyid, Nama-nama Allah, Talbiah dan sebagainya yang boleh di download dari komputer ke dalam ReadPen ini.
5. ReadPen boleh disambungkan kepada pembesar suara supaya dapat mendengar dengan lebih kuat atau boleh juga disambungkan terus ke pembesar suara masjid atau surau tanpa memerlukan CD atau TAPE. Pen juga boleh disambung kepada earphone telinga untuk mendengar sendiri tanpa gangguan orang lain.


CEPAT DAPATKAN HARI INI!! BELILAH NIAT INFAK KERANA ALLAH...

Antara accessories yang disertakan sekali dalam kotak ini adalah termasuk dalam Pakej Produk:
1. Quran
2. Qaida Nouraniah.
3. Earphone
4. USB cable
5. Charger
6. Guidecard / Manual / Index
7. Pen Reader

Boleh mengubah bacaan qari.Terdapat beberapa qari yang boleh dipilih . Pilihan Qari yang Masyhur antaranya:
** Al-Sudais
** Abdul Basit
** Mahir Alqeeli
** Al-Ajmy
** Al-Ghamidi
** AlMinshavi
** Al-Afasy
** Al-Hussary
** Al-Hudaify
Pen ini juga boleh menukar bahasa dengan cara menekan button "translate".Ia dapat menukar ke bahasa english.Selain itu terdapat juga button mp3 untuk memainkan irama-irama nashid.Terdapat juga button untuk memperlahankan atau menguatkan suara.
Terdapat Terjemahan Ayat Dalam:
** B. Melayu ** English
** Dan Bahasa lain (Ikut Permintaan Anda)

Pen ini boleh membaca Word By Word atau (sepatah demi sepatah) ayat Al Quran, Sesuai untuk anak2 & mereka yang belum lancar bacaan agar setiap ayat dapat disebut dengan makhraj dan tajwid yang betul. Kegunaan dan keunikan al quran:
o Meningkatkan Mutu Bacaan Al Quran.
o Mudah Dibawa Ke Mana Mana.
o Untuk Menghafal Al Quran.
o Sebagai Hantaran Perkahwinan.
o Sumbangan Kepada Masjid / Madrasah.
o Sedekah Dan Hadiah Untuk Ibu Bapa.

Penghantaran:
Penghantaran adalah PERCUMA bagi seluruh semenanjung Malaysia. Bagi penghantaran di kawasan Sabah Sarawak tambahan RM10. Penghantaran menggunakan GDex..

Harga :-
*PQ 15 : RM200
*Focus One : RM220
*M10 : RM240

P/S ------> SMS saya untuk dapatkan harga yang lebih menarik dan mampu milik...

CARA MEMBELI:
1) Maklumkan kepada saya di dalam inbox
2) buat pembayaran di:
Maybank : 162731063802
3) Smskan ke 0193252696
- Maklumat pembayaran
- Nama
- Alamat

MAKLUMAT LANJUT???? HUBUNGI SAYA DI : 0193252696
atau layari sini


No comments:

Post a Comment